Neki umjetnici u Beču, drugi u Pragu, kao i zajedno igraju Mozart-čak su i takvi nastupi mogući danas zahvaljujući uređaju koji su stvorili češki stručnjaci iz Udruženja CESNET u saradnji sa HAMUOM. Šalje zvuk i video sa vrlo malim kašnjenjem, tako da može priložiti umjetnike u realnom vremenu. Kada umjetnici sviraju zajedno, oni zahtijevaju da čuju i, kada je to moguće, vide jedni druge kako bi se osiguralo da mogu svirati u isto vrijeme, tipičnom brzinom kao i ritmom. Kada su još udaljeniji — čak i unutar istog područja, čak i tokom prijenosa — postoji zastoj u buci. “U klasičnoj muzici kašnjenje od oko 20 milisekundi je podnošljivo, što manje to daleko bolje”, tvrdi programer Sven Ubik iz CESNETA.
Evropski gradovi povezani su mrežom optičkih vlakana, u kojoj se internet podaci kreću gotovo brzinom svjetlosti. Signal se odgađa za 10 do 20 nanosekundi, tako da se mogu koristiti za daljinske emisije. Problem je u tome kako podaci ulaze u sistem. Računari, barijere, procesori, kodeci-svaka Računarska operacija oduzima neprocjenjivo vrijeme. Češki autori su se pobrinuli za uspostavljanje gadžeta koji ne uključuje zadržavanje signala, dok šalju i zvuk i fotografiju u vrhunskom kvalitetu. “Otišao sam na predstavu koja se prenosila uživo na televiziji. Ispitivao sam u čemu je zastoj između bine i televizijskog prenosa”, tvrdi Sven Ubik,” snimio sam deo koncerta sa mikrofona i televizijskog prenosa koristeći pametni telefon, kašnjenje je imalo veze sa minut i po.”Ovo je dovoljno za jednosmjerni prijenos, ali umjetnici mnogo brže zahtijevaju dvosmjernu vezu jedni drugih. Češki pisci iz Udruženja CESNET i profesori pjesama Akademije izvedbenih umjetnosti zapravo su uspjeli razviti uređaj koji gotovo ne uključuje kašnjenje signala, a istovremeno prenosi i buku i sliku u vrhunskom kvalitetu. 2020.godine nagrađeni su nagradom Europa Nostra za evropsku kulturnu baštinu.
Možda čak i medicinske operacije
Alat funkcioniše potpuno hardver sa minimalnom keš memorijom, u isto vreme je veoma miran i takođe ne poremeti. Ipak, potrebna mu je kapacitivna i stabilna internet veza u oba uputstva. Uz muzičke akademije, prema Svenu Ubiku, mogle bi ga koristiti i razne druge obrazovne institucije, kao primjer, klinički fakulteti za online vezu sa operacionom salom. Kvalitetan prenos sa minimalnim kašnjenjem ograničen je dometom, jer i signal u električnom ožičenju ne može da nadmaši brzinu svetlosti: takođe svetlost provodi neko vreme da stigne ovde sa lokacije na područje. Na udaljenostima u bezbroj kilometara, zadržavanje može premašiti odgovarajuće ograničenje za muzičku interakciju. Za manje zahtjevne transfere između muzičara postoje i programi koji mogu raditi s računarskim sistemom, a također im nije potrebna jedinstvena oprema. Ipak, oni rade na kraćim udaljenostima, kao i sa smanjenim kvalitetom zvuka i slike. Softver koji je prvobitno stvorio tim sa Stanford Koledža, kao primjer, koristili su američki džez umjetnici koji su bili spriječeni da sviraju zajedno zbog ograničenja covid-a.
Koncert za orkestar ili malo zastupljenosti o imenima muzičkih poslova
Uvod. Ako ljubitelj muzike, čije zanimanje mogu biti gramatike ili političko novinarstvo, pomisli na činjenicu da je Bela Bartok stvorio muzičko djelo pod nazivom Koncert za orkestar, mogao bi se zapitati. Na šta ciljaš? Ipak, “Koncert za bend” naziva se simfonija! S obzirom da ovaj post nije muzikateorijski faktor koji treba uzeti u obzir, već samo etimološki, pa čak i opšte i osnovno razmatranje, ovde se sigurno nećemo baviti svakakvim prikazima o tome (jer nemamo potrebno znanje za ovo, s jedne strane, nismo vješti za ovo), gdje svuda muzički filozof može vidjeti razliku između, kao primjer, mase, oratorija, opere i harmonije sa većim ili minimalnim vokalnim udjelom (kao što je slučaj, na primjer, sa čuvenim 9.ili osmom Betovenom Malerom). Jednostavno za dokument: nedavno smo slušali stručni govor na njemačkom radiju o tome zašto su svi Schumannovi napori da napiše operu završili oratorijom, posebno Schumannovim pjevačkim djelom Das Paradies und pass away Peri; ipak, ovo je navedeno u popularnom muzičkom vokabularu Bakerov biografski Tezaurus muzičara samo obično kao vokalni posao, bez posebnog das große Hadbuch der Oper je naveden kao da je opera. Takođe je pomenuto u gore pomenutom radio refleksiji koju je Šuman zamislio, kao i napisao razne svoje pevačke poslove kao operu, međutim, neposredno nakon neuspešne faze, ovi poslovi su prebačeni u (verovatno “nižu”) grupu oratorija.
Predstava, Simfonija, Sonata, duo, trijada, kvartet, kvintet, sekstet, septet, oktet i nonet
Ali dozvolite nam da se vratimo na pravi objekat naših reprezentacija. Njihov početni faktor svakako će biti izjava da su možda samo uz izuzeće naslovne numere sva druga imena muzičkih dela reči stranog početka. Isto važi i za druge jezike, koji se sastoje od nemačkog. Iz ove perspektive, malo smo “mnogo bolji” na raznim drugim umjetničkim lokacijama, gdje imamo, kao primjer, sljedeća naizgled Češka imena: kratka priča, pjesma, slikarstvo, slikarstvo, privlačenje, skulptura. Sada je još uvijek ispravno početi da u našem kratkom članku sigurno nećemo upravljati vlastitim nazivima pojedinih pojedinačnih muzičkih šminki , kao što su Schuberova nepotpuna,
Haydnova harmonija za život u penziji, Novakova simfonijska pjesma u Tatrama, Dvorakov poznati američki kvartet, ništa manje poznata Schubertova klavirska Kvintetska pastrmka, i tako dalje, koje su ove simfonije, simfonijske rime, kvarteti, a takođe su dobili od svojih programera ili od kasnijih vjernika. Najčešća od stranih, ali potpuno obučenih imena instrumentalnih muzičkih djela (na koja ćemo se ograničiti u nastavku), priznata eventualno svakom odraslom Čehu sa srednjom školskom diplomom (kao i obično bez nje), uključuju riječi koncert kao i Simfonija; oni su zatim popraćeni imenima, svakako popularnim za sve (čak i samo povremene) publike simfonijske muzike, Sonate i serije dua, trijade, kvarteta, kvinteta, seksteta, septeta, okteta i noneta, od kojih su jedno od najobičnijih imena i vrsta pjesama vjerovatno trijada i kvartet, u skladu sa kvintet.
Sada da vidimo šta kao i koja muzička djela imaju ili imaju ova imena. U početku, dozvolite da pogledamo nekoliko tezaurusa. Dozvolite nam da prvo uzmemo riječi Concerto i vidimo kako je to navedeno – naravno, u definiciji o kojoj govorimo u nastavku, zbog činjenice da ova riječ ima različita druga značenja-prvo jezički rječnik češkog tipičnog jezika (SSJČ), a zatim noviji rječnici pjesama, jedan češki i jedan njemački. Prema SSJČ-u, Predstava je “obično multi-pokretno djelo za solo instrument u pratnji orkestra”. Upravo u tom osjećaju, to bi definiralo neku vrstu muzičke strukture koja se naziva performans, najvjerovatnije, svaki narod. Trenutno dozvolite da razmotrimo rečnik pesama. Ne postoji laka i nedvosmislena definicija muzičke kompozicije koja se zove koncert u češkom muzičkom rečniku za sve, a ceo Citat za Moto koncert je takođe dug i dug za nas.