icon-cross

Vaša korpa za kupovinu je prazna

Pogledajte vašu korpu za kupovinu

FAQ

Moj rezervisani događaj je otkazan/odložen/pomeren?

Otvori/Zatvori odeljak
Kupio sam ulaznice za događaj koji je otkazan. Šta treba da radim?
CS Eventim nije organizator događaja i stoga ne snosi odgovornost za povraćaj novca od ulaznice. Međutim, mi činimo sve da se obezbedi sigurnost novca od ulaznice i samim tim normalno da koristimo sledeće procedure:

U slučaju otkazivanja cena ulaznice bez svih naknada (npr. dostava takse, naknade za usluge) biće vraćena kupcu.

Ulaznice koje su kupljene putem telefona, preko stranice našeg sajta www.eventim.rs ili preko stranice jednog od naših partnera:

Plaćanje izvršeno kreditnom karticom ili virmansko plaćanje će automatski biti vraćeni na kreditnu karticu / bankovni račun, nakon dostave ulaznica na CS Eventim adresu.

Druge metode plaćanja: Molimo Vas da nas obavestite na callcenter@eventim.rs ili putem telefona našeg call centera 0900 11 00 11 (Cena poziva iz fiksne i mobilne mreže MTS-a iznosi 48,00 din/min. Porez je uračunat u cenu poziva) zbog vašeg broja bankovnog računa (broj banke, broj računa), tako da možemo izvršiti prenos novca na Vaš račun.

Ulaznice koje su kupljene preko naših prodajnih mesta:

Molimo Vas da vratite ulaznice na odgovarajuća prodajna mesta Eventima. Tada ćete dobiti iznos u gotovini, ili će novac biti prebačen na Vaš račun.

Molimo Vas da se vratite ulaznice tamo gde su i kupljene, ukoliko nije drugačije naznačeno na našoj stranici.
Kupio sam ulaznice za događaj koji je odložen ili premešten. Ne mogu da prisustvujem događaju u vreme novog termina / na novoj lokaciji. Šta da radim?
U slučaju odlaganja ili preseljenja, možete vratiti ulaznice. Cena ulaznice bez svih naknada (npr. isporuke i naknade za usluge) će biti vraćena.

Ulaznice kupljene preko telefona, našeg internet sajta www.eventim.rs ili sajta nekog od naših prodajnih mesta:

Molimo Vas da se vratite ulaznice sa pratećim pismom registrovanim na sledeću adresu:

CS Eventim d.o.o
Bulevar Arsenija Čarnojevića 58
11000 Beograd

Plaćanje učinjeno kreditnom karticom ili virmansko plaćanje će automatski biti vraćeni na kreditnu karticu / bankovni račun. Drugim metodama plaćanja molimo Vas da nas obavestite u propratnom pismu za broj računa (broj banke, broj računa), i iznos će biti prebačen na Vaš račun.

ulaznice kupljene na jednom od Eventim prodajnih mesta:

Molimo Vas da vratite ulaznice na odgovarajuće prodajno mesto. Tada ćete dobiti iznos u gotovini ili će biti prebačeni na Vaš račun.

Molimo Vas da vratite ulaznice tamo gde su i kupljene, ukoliko nije drugačije naznačeno na našoj stranici.
Događaj je otkazan / odložen / preseljen i nisam bio obavešten. Zašto ne?
CS Eventim nije u obavezi da obavesti vlasnika ulaznica o mogućem otkazivanju / odlaganju / preseljenju, međutim, trudimo se da obavestimo sve kupce što je češće moguće.

Mogući razlozi zašto Vas nismo informisali o otkazivanju / odlaganju / preseljenju može biti:

Mi nemamo vaše kontakt podatke, ili imamo pogrešne, nevažeće kontakt informacije.
Organizator nas nije obavestio na vreme.
Molimo Vas da proverite kao meru predostrožnosti sajt (www.eventim.rs) pre nego što prisustvujete događaju da li postoje bilo kakve promene za događaj. U svakom slučaju, mi ne prihvatamo nikakvu odgovornost za prevoz, hotel ili bilo koji slični izdatak vezan za otkazani /odloženi / preseljeni događaj.

Ne posedujem više svoje ulaznice?

Otvori/Zatvori odeljak
Izgubio sam ulaznice ili su ukradene. Možete li mi pomoći?
Ulaznica je zaštićena hartija - za koju ne može biti izdata zamena u slučaju gubitka ili krađe. U slučaju oštećenja, moguće je dobiti duplikat, ukoliko se priloži oštećeni original. U ovom slučaju, molimo Vas da zahtev pošaljete na callcenter@eventim.rs.

Napravio sam grešku prilikom rezervacije?

Otvori/Zatvori odeljak
Tokom rezervacije sam rezervisao pogrešan događaj / pogrešan broj karata / pogrešnu cenu?
Odmah nakon završetka procesa rezervacije, sistem automatski evidentira ulaznice kao rezevisane, i nikakve promene nisu moguće. Stoga Vas molimo da nas kontaktirate na callcenter@eventim.rs.
Tokom mog rezervisanja sam izabrao pogrešan tip pošiljke / pogrešan tip plaćanja?
Odmah nakon završetka procesa rezervacije, sistem automatski evidentira ulaznice kao rezevisane, i nikakve promene nisu moguće. Stoga Vas molimo da nas kontaktirate na callcenter@eventim.rs.

Mogu li i dalje promeniti ili otkazati moju rezervaciju?

Otvori/Zatvori odeljak
Mogu li i dalje promeniti ili otkazati moju rezervaciju?
Odmah nakon završetka procesa rezervacije, sistem automatski evidentira ulaznice kao rezevisane, i nikakve promene nisu moguće. Nažalost, nismo u mogućnosti da otkažemo rezervaciju nakon što ste već rezervisali ulaznice. Zamena, poništenje ili otkazivanje ulaznica nije prihvaćeno od strane organizatora sa kojima radimo. Pravilo za rezervacije je istaknuto u opštim terminima i uslovima naše kompanije.

Ako i dalje imate pitanja, ne ustručavajte se da nas kontaktirate na callcenter@eventim.rs

Još uvek nisam primio svoje ulaznice?

Otvori/Zatvori odeljak
Još uvek nisam primio svoje ulaznice?
Mi Vam nudimo mogućnost da pratite Vašu rezervaciju. Da biste to uradili, potrebno je da se prijavite u označenom "Login-polju" koji možete pronaći na vrhu našeg sajta.

Ako ste se uspešno registrovali, potrebno je da kliknete na "Korisnički nalog" kako biste došli do sledeće stranice, gde ćete naći pod tačkom "nedavne porudžbine" naći podatke rezervacije koje ste napravili i njihov status:

Ako ste označili svoju narudžbinu na našoj web prodavnici, nalozi će imati status "bukirano / rezervisano"
Nalozi koji imaju status "štampano / stavljeno na raspolaganje" su već prosleđeni za Vas.
Molimo da proverite pod "Vaša adresa" da li je adresa za uručenje ulaznica ispravna.

Kada primimo Vašu uplatu, ulaznice će biti prosleđene vama na bazi sledećeg radnog dana. Dobićete putem e-maila datum pošiljke.

Imajte u vidu da zbog raznih vremena prevoza, pisma mogu kasniti i do sedam dana. Ako niste dobili vaše ulaznice posle sedam dana, molimo Vas kontaktirajte nas putem e-maila.

Ukoliko su ulaznice poslate kurirskom isporukom, molimo Vas da nas kontaktirate putem e-pošte callcenter@eventim.rs ili putem telefona našeg call centera 0900 11 00 11 (Cena poziva iz fiksne i mobilne mreže MTS-a iznosi 48,00 din/min. Porez je uračunat u cenu poziva).

Ukoliko je "print@home" ulaznica molimo pošaljite vaša pitanja na callcenter@eventim.rs

Nisam dobio ulaznice koje sam poručio/ ispravnu količinu ulaznica?

Otvori/Zatvori odeljak
Nisam dobio ulaznice koje sam poručio/ ispravnu količinu ulaznica?
Molimo Vas da proverite vaše ulaznice odmah nakon što ste ih primili, u prisustvu lica iz kurirske službe. Proverite da li ste zaista dobili prave ulaznice i tačan iznos.

Ako primetite grešku u dostavi (pogrešna sedišta, pogrešan događaj, pogrešan datum, ...) kontaktirajte nas putem maila callcenter@eventim.rs. Stupićemo u kontakt sa Vama u najkraćem mogućem roku.

Nakon što ste poslali natrag pogrešne ili netačne ulaznice, dobićete prave ulaznice uz besplatnu isporuku.

Imam pitanja o naplaćenom novcu?

Otvori/Zatvori odeljak
Pogrešan iznos je bio naplaćen sa računa moje kreditne kartice?
U tom slučaju, kontaktirajte nas putem mailacallcenter@eventim.rs. Stupićemo u kontakt sa Vama u najkraćem mogućem roku kako bismo odlučili kako da nastavimo sa rešavanjem ovog problema.
Moja rezervacija nije uspela / došlo je do greške?
Molimo Vas da nas kontaktirate putem maila callcenter@eventim.rs, ako je došlo do greške tokom vaše rezervacije. Stupićemo u kontakt sa Vama u najkraćem mogućem roku u cilju rešavanja problema.
Cena na ulaznici je niža od cene koju sam platio za ulaznicu?
Eventim je odgovoran za rezervacije, bukiranje i isporuku ulaznica odnosno pružanje ulaznica dostupnim u pretprodaji. Zato mi unapred naplaćujemo prodaju i isporuke ili određene takse. Vrlo često cena same ulaznice bez taksi je prikazana na zvaničnoj web stranici događaja.
Kako su takse na mom računu kreirane?
Konačan iznos koji morate da platite za ulaznice se sastoji od štampanih cena ulaznice*, troškova obrade i rezervacije (uključujući i sve druge naknade koje se odnose na rezervisanje i bukiranje ulaznica) po narudžbenici i izabrane vrste isporuke.

* U cilju da ponudimo našim kupcima veliki izbor događaja, mi takođe prodajemo ulaznice iz drugih "ticketsistema". Iz tog razloga postoji nekoliko događaja ne kojima je cena ulaznice koja je štampana na ulaznici, nije cena koju ste platili da biste kupili ulaznicu. U nekim slučajevima, organizator događaja ne želi da se takse pojave na karti. Imajte na umu da u ovom slučaju, štampana cena ulaznice je uključena bez taksi.

Posle otkazivanja manifestacije iznos koji sam platio za događaj nije mi vraćen nazad ili refundicija nije ispravna?

Otvori/Zatvori odeljak
Refundirani iznos je manji od konačnog iznosa koji sam platio?
CS Eventim je odgovoran za prodaju ulaznica i ne garantuje povraćaj iznosa koji je plaćen ako je događaj otkazan. Međutim, trudimo se da kontaktiramo organizatora događaja da bi regulisao povraćaj novca. U slučaju povraćaja dobićete ceo iznos koji je naveden na ulaznici. Ekstra naknade koja bi nastale (promene cena, dodatne troškove, troškove špedicije, itd) neće biti vraćene od strane CS Eventima.

Dostava / isporuka ulaznica je ponuda usluga koje nema veze sa prodajom ulaznica. Iz tog razloga dodatne troškove koji se mogu javiti ne mogu biti vraćeni u svakom slučaju.
Vrednost ulaznica nije vraćena nakon otkazivanja događaja?
U tom slučaju, kontaktirajte nas putem kontakt forme. Stupićemo u kontakt sa Vama u najkraćem mogućem roku kako bismo odlučili kako da nastavimo sa rešavanjem ovog problema.

Da li je moja porudžbina uspešna?

Otvori/Zatvori odeljak
Naručio sam ulaznice na internetu, ali još nisam dobio potvrdu. Da li je Eventim dobio je moju porudžbinu ?
Molimo da proverite da li naš e-mail sa potvrdom nije završio u vašem spam folderu. Takođe je moguće da niste dobili potvrdu zbog pogrešne e-mail adrese ili iz nekih drugih razloga.

U tom slučaju, kontaktirajte nas putem e-maila callcenter@eventim.rs. Navedite svoje puno ime, datum vašeg naloga i koji je događaj u pitanju. Mi ćemo Vas obavestiti ako je Vaša porudzbina primljena ili ne.

Takođe imate mogućnost da proverite svoju rezervaciju ulaznica kada se prijavite na naš sajt. Ako se Vaša rezervacija ne pojavljuje u "nedavne porudžbine", molimo Vas da ponovo bukirate ulaznice.

Ukoliko imate dodatnih pitanja, slobodno nas kontaktirate putem maila callcenter@eventim.rs
Došlo je do greške tokom moje rezervacije?
Molimo Vas u tom slučaju, kontaktirajte nas putem maila callcenter@eventim.rs. Stupićemo u kontakt sa Vama u najkraćem mogućem roku kako bismo odlučili kako da nastavimo sa rešavanjem ovog problema.

Moja adresa isporuke bi trebalo da bude promenjena?

Otvori/Zatvori odeljak
Moja adresa isporuke bi trebalo da bude promenjena?
Ako niste sigurni da li ste uneli pravu adresu za isporuku, možete lako da je proverite pod "Vaša adresa".

Ako želite da promenite adresu kliknite na "uredi". Vi sada imate mogućnost unosa do 5 adresa za dostavu ili da izaberete drugu adresu kao svoju standardnu adresu za isporuku. Sa linka "vratite se nazad i nastavite sa kupovinom"; vi se vratite na poslednji korak Vaše porudžbine. Potvrda Vašeg unosa je načinjena klikom na "nastavi";.

Imajte na umu da ukoliko je Vaša adresa isporuke pogrešna treba da je promenite hitno. Ukoliko to ne uradite, ne možemo Vam garantovati gladak proces isporuke i mi nismo odgovorni za bilo koje probleme koji mogu da se događaju zbog pogrešne adrese isporuke.

Želim da obezbedim povratne informacije / komentare / kritike vezane za događaj kome sam prisustvovao/la?

Otvori/Zatvori odeljak
Želim da pružim komentar / žalbu o događaju kome sam prisustvovao/la?
Eventim obezbeđuje ulaznice i nije odgovoran za kvalitet događaja. Kompletna organizacija događaja, lokalizacija mesta i određivanje cena je posao organizatora događaja i nema nikakve veze sa našim radom.

Ukoliko je Vaša rezervacija očigledno neispravna, molimo Vas da nas obavestite putem maila callcenter@eventim.rs. Stupićemo u kontakt sa Vama putem e-maila u najkraćem mogućem roku kako bismo otklonili problem.

Zaboravio sam moju lozinku. Šta mogu da uradim?

Otvori/Zatvori odeljak
Zaboravio sam moju lozinku. Šta mogu da uradim?
Ako ste zaboravili svoju šifru jednostavno kliknite na dugme "Login"; na našoj početnoj stranici i pored "Login" pojaviće se "zaboravljena lozinka?" Zatim ćete primiti e-mail na naznačenu e-mail adresu sa uputstvima šta treba da radite.

Iz razloga zaštite podataka Eventim ne šalje lozinke putem e-maila u ovom slučaju dobijate šifru (link) pomoću kojeg možete resetovati ili promeniti svoju lozinku.

Ukoliko imate dodatnih pitanja, slobodno nas kontaktirate putem emaila callcenter@eventim.rs

Kako mogu da promenim moju e-mail adresu?

Otvori/Zatvori odeljak
Kako mogu da promenim moju e-mail adresu?
Da biste promenili Vašu e-mail adresu, prijavite se na našu početnu stranicu ili, ako ste već prijavljeni, kliknite na "moj nalog". Ovde možete promeniti svoju e-mail adresu na "Promeniti email". Nakon toga dobićete e-mail koji će biti poslat na Vaš e-mail nalog. Ne zaboravite da kliknete na link koji se označava na e-mail koji ćete dobiti od nas kako biste potvrdili svoje promene.

Ukoliko imate dodatnih pitanja, slobodno nas kontaktirate putem maila callcenter@eventim.rs

Ja više ne mogu da se setim mojih podataka za prijavu. Šta da radim?

Otvori/Zatvori odeljak
Ja ne mogu da se setim više mojih podataka za prijavu. Šta da radim?
Vaša Prijava se sastoji od vaše e-mail adrese i lozinke. Ako ste zaboravili svoju šifru, možete naći pomoć u "zaboravljena lozinka";. Link se može naći ispod "Login" polja.

Ukoliko imate dodatnih pitanja, slobodno nas kontaktirate putem maila callcenter@eventim.rs

Želim da promenim svoje podatke?

Otvori/Zatvori odeljak
Želim da promenim svoje podatke?
Molimo Vas da Vaš lični nalog uvek bude ažuriran. Možete lako da promenite svoje podatke pod "Vaša adresa" u Vašem krisničkom nalogu.

Ukoliko imate dodatnih pitanja, slobodno nas kontaktirate putem maila callcenter@eventim.rs

Kako da rezervišete više od jednog događaja?

Otvori/Zatvori odeljak
Kako da rezervišete više od jednog događaja?
Imate mogućnost da poručite više od jednog događaja. U ovom slučaju potrebno je samo da odaberete događaje koje želite da posetite i stavite ulaznice u Vašu korpu za kupovinu. Ukoliko želite da kupite dodatne ulaznice, potrebno je samo da kliknete na "ostale događaje", izaberite događaje koje biste želeli da posetite i da ih stavite u korpu za kupovinu.

Imajte na umu da Vaše ulaznice će biti rezervisane maxsimalno 17 minuta pošto ih ubacite u Vašu korpu za kupovinu.

Nakon što ste kupili sve ulaznice koje želite, samo kliknite na "nastavi"; kako biste završili i kompletirali Vašu porudžbinu

Ukoliko imate dodatnih pitanja, slobodno nas kontaktirate putem maila callcenter@eventim.rs

Kako mogu da proverim moj nalog/porudžbinu?

Otvori/Zatvori odeljak
Kako mogu da proverim moj nalog/porudžbinu?
Možete se ulogovati kako biste proverili svoje porudžbine.

Molimo Vas da koristite "Korisnički nalog" koji se nalazi na vrhu sajta da kako biste upisali Vašu email adresu i lozinku koju ste odabrali. Nakon što ste uspešno upisani potrebno je samo da kliknete na; "nedavne porudžbine"; da vidite kako se Vaša rezervacija razvija i šta ste već rezervisali.

Ukoliko imate dodatnih pitanja, slobodno nas kontaktirate putem maila callcenter@eventim.rs

Kada i gde se određeni događaj odvija?

Otvori/Zatvori odeljak
Kada i gde se određeni događaj odvija?
Sve informacije o vremenu, cenama i lokaciji događaja možete pronaći na našem sajtu: www.eventim.rs

Ako niste mogli da pronađete određeni događaj, molimo Vas da redovno proveravate našu web stranicu. Zbog neprekidnog proširenja naše ponude određeni događaji se mogu uskoro pojaviti u prodaji.

Ne dozvolite da ponovo propustite omiljeni događaj! Sa Eventimom bićete redovno obaveštavani ako postoje nove informacije o Vašim omiljenim izvođačima i događajima. Registrujte se na naše novosti sada i dobijaćete informacije o početku pretprodaje: www.eventim.rs

Ako ste već u posedu određene ulaznice, možete naći sve važne informacije o datumu događaja i lokaciji na samoj ulaznici.

Ukoliko ima promena o datumu ili lokaciji događaja vi ćete naći sve potrebne informacije pod "vesti/otkazivanja" na našem sajtu. Mi ćemo pokušati da Vas obavestimo o promenama putem e-maila. Molimo Vas da proverite i druge izvore na internetu preko pretraživača, ili dobijete informacije o mogućim promenama na sajtu manifestacije.

CS Eventim carefree – pravo na otkazivanje

Otvori/Zatvori odeljak
Šta je CS Eventim carefree (pravo na povraćaj ulaznica)?
Za trenutnu carefree proviziju (5,5% od cene ulaznica), CS Eventim garantuje svim svojim kupcima pravo na povraćaj novca za kupljene ulaznice pod određenim uslovima (ili u nekim slučajevima, CS Eventim carefree servis se takođe primenjuje ako je događaj otkazan zato što je prganizator postao insolventan):

Pravo na povraćaj 100% vrednosti ulaznica do 2 dana (48 sati)* pred početak događaja.
Kako da dobijem CS Eventim carefree servis (pravo na povraćaj ulaznica)?
U procesu transakcije, kao opcija pojavljuje se carefree servis u Vašoj korpi za kupovinu. Proverite opciju I kliknite na “osveži korpu za kupovinu”. CS Eventim carefree ponudi novi artikl u kalkulaciji Vaše korpe za kupovinu (5,5% od vrednosti ulaznica u Vašoj korpi). Imajte na umu da se CS Eventim carefree opcija može selektovati samo za celu porudžbinu.

CS Eventim carefree servis se može odabrati samo u procesu bukiranja; nažalost, naknadno se ne može aktivirati.
Šta treba uraditi u slučaju povraćaja (CS Eventim carefree).
Kupac koji zahteva povraćaj novca za kupljene ulaznice mora prvo potvrditi svoje pravo na povraćaj novca u pisanoj formi:
- pismom na CS Eventim d.o.o (briga o kupcu), Bulevar Arsenija Čarnojevića 58, 11000 Beograd ili
- na mailom na adresu: office@eventim.rs

Potrebna dokumentacija koju treba priložiti:
- original ulaznice (ne poništene)
- Kopiju fakture koju ste dobili sa Vašim ulaznicama (konformacijski mail)
- Kratko pismo koje uključuje detalje trenutne banke
- Medicinski izveštaj ili drugu konfirmaciju koja je navedena u uslovima korišćenja.

Povratne informacije - Šta želite da nam kažete...

Otvori/Zatvori odeljak
Povratne informacije - Šta želite da nam kažete...
Sada imate mogućnost da nam izrazite Vaše mišljenje. Da li imate predloge, žalbe, predloge? Šta možemo da uradimo bolje? Želimo da od svakog kupca dobijemo informacije koje su mu potrebne kako bismo postavili/unapredili visok kvalitet za nesmetan proces rezervisanja. Očekujemo Vaše poruke i komentare!

Vaše sugestije i žalbe ozbiljno prihvatamo, i garantujemo da ćemo uzeti u razmatranje jer je Vaše mišljenje veoma važno za nas.

Opšta pitanja

Otvori/Zatvori odeljak
Opšta pitanja
Nadamo se da su Vam odgovori gore pomogli da dobijete odgovore na Vaša pitanja.

Ukoliko imate dodatnih pitanja, molimo Vas da proverite FAQs.

Ukoliko još uvek želite da nas kontaktirate lično, pošaljite mail na callcenter@eventim.rs

Kako da rešim problem koji se tiče plana sedenja?

Otvori/Zatvori odeljak
Kako da rešim problem koji se tiče plana sedenja?
Ako koristite Chrome Version 42 (ili višu), potrebo je uraditi dodatne postavke da bi mogli da se koriste NPAPI plugin-ovi (kao što je Java):

1. U Vašem URL polju unesite: chrome://flags/#enable-npapi
2. Kliknite na ENABLE link za otključavanje NPAPI konfiguracijske opcije.
3. Kliknite na Relaunch dugme koje će sada biti vidljivo na dnu konfiguracijske stranice.

Ovaj webshop je deo Eventim mreže.